בשיווק כמו בחיים אם יש תוצאות לא צריך הסברים!
הי,שמי זהר בן גיגי, מומחה לשיווק דיגיטלי, הלקוחות שלנו בקפטן דיגיטל הם עסקים שרוצים לצמוח לכן המיקוד שלנו הוא בערוצי פרפורמנס שמטרתם אחת: לייצר לכם עודף פניות של לקוחות מקהל המטרה שלכם (הלקוחות הטובים) רק כך תוכלו להגדיל מכירות להעלות מחירים ולייצר זמן וכסף פנוי, זהו ״החמצן״ הדרוש לצמיחת העסק.
עם קמפיין בתשלום לפי ליד
P3 עד P30 מההשקעה
קבלו פניות בחודש הראשון או את כספכם חזרה
גם שיווק וגם מכירה פתרון כולל לחסם הצמיחה שלךבעסק
אם אתם עסקים קטנים ובינוניים שרוצים לצמוח לשלב הבא, הפתרון שלי מותאם בדיוק עבורכם. כבר בחודש הראשון נפצח את חסם הצמיחה העיקרי שלכם שהוא "מציאת לקוחות". נתאים לכם קמפיין שיביא לכם פניות של מתעניינים מקהל המטרה שלכם כדי שאתם תוכלו להפוך אותם למכירות.
לקבל לקוחות מהר זה טוב כדי להניע את העסק, אבל לטווח ארוך כדאי להשתחרר מהתלות המוחלטת בתקציב קמפיין ולהנות ממינוף (זרימה קבועה של טלפונים ופניות של מתעניינים המגיעה לא ביחס ישר להשקעה בפרסום). לכן נדאג לחשיפה ללקוחות המחפשים בגוגל בזמן אמת מוצר או שירות שאתם מציעים.
שיווק עסקים לעסקים פרסום בגוגל בלינקדאין ובעיתונות עסקית הוצאת רשימות לידים לפי תחומי עיסוק איתור בעלי תפקידים בחברות.
הקמת חנויות שיווק ופרסום אוטומציה וניהול לקוחות הגדלת יחס ההמרה עם רימרקטינג ואוטומציה ניהול מועדון לקוחות.
חשיפה מקומית בגוגל וגוגל מפות קמפיין פרסום מקומי להגדלת החשיפה וכמות המבקרים בחנות, ניהול מוניטין ברשת.
ניהול השיווק לחברות סטארטאפ יזמים בעסק חדש או לשיווק מוצר או שירות חדש בעסק קיים
מחקר שוק בניית אסטרטגיה להגדלת כמות המינויים קידום בגוגל ולינקדאין פרסום לפי המרה רימרקטינג ניהול אוטומציה
איתור קהלי מטרה בחו״ל דיגיטציה לתערוכות למיקסום המכירות הטמעת אוטומציה עם וואטסאפ קידום בגוגל לינקדאין ואתרי תוכן ניהול הרשתות החברתיות
מטרת השיווק היא להביא עודף פניות של לידים טובים לאיש המכירות.
קצת פניות של לידים טובים - לא טוב לא יהיו מכירות
הרבה פניות מלקוחות לא טובים - גם לא טוב לא יהיו מכירות וגרוע מכך תבזבזו זמן על לקוח ש״מבלבל את המוח״ ולא קונה.
אז איך מביאים עודף פניות מלקוחות טובים?
כאן אנחנו משתמשים בתכנית השיווק שפיתחנו בניסיון ובידע שלנו:
1.אסטרטגיה - למצוא את הצעת הערך היחודית שלכם להילחם רק איפה שיש לכם סיכוי לנצח בקלות.
2.להביא לכם לקוח ״בשל״ כזה שמחפש עכשיו בגוגל מוצר או שירות שלכם, והוא מוכן לרכישה.
3.להביא פניות של לקוחות ״בהבשלה״ כדי למצות את כלל הפוטנציאל של קהל המטרה, כי רק אחוז קטן מחפש אתכם ברגע נתון וכל השאר מבזבזים שעות בפייסבוק ואינסטגרם.
הצטרפו לעסקים שמקבלים יותר לקוחות
תהליך ייעוץ בהתאמה אישית לצרכי העסק
לא מתאים לתהליך שינויי כולל ופריצת דרך. מתאים כפתרון הצלה נקודתי לפתרון בעיות או ליווי בקבלת החלטות בתכנון וניהול השיווק הדיגיטלי. * אפשרות לסבסוד משרד הכלכלה
תהליך עוצמתי, אפקטיבי, יעיל וממוקד המתבצע ביום אינטנסיבי מרוכז, שמתמקד ב3 נקודות נקודות: הבאות ניתוח תמונת המצב הקיימת הגדרות היעדים אליהם נרצה להגיע ובניית תכנית הפעולה.
תהליך מובנה אינטנסיבי ותכליתי של 6 חודשים לבניית התשתית השיווקית החכמה והפרקטיקה לקבלת מינוף: זרם קבוע של לקוחות ללא קשר ישיר למאמצי השיווק.
ליווי לבניית מוצר דיגיטלי ומשפך שיווק לעסק. הטמעת מערכת אוטומציה וניהול לידים, ליווי בבניית המוצר הדיגיטלי ובניית ערוצי שיווק ליצירת תנועה במשפך.
פגישה ממוקדת ואינטנסיבית בת 3 שעות לבניית אסטרטגיית פעולה לפתרון בעיות כמו לעקוף תחרות של מתחרים שיפור המוניטין בגוגל טיוב תקציב השיווק.
מנהל שיווק במיקור חוץ. ליווי אישי צמוד. להגדלת המחזור העסקי בעסק בטווח של 20% - 50% בשנה כולל פגישה פעם בשבועיים וניהול מלא של השיווק הדיגיטלי
פגישה של שעה וחצי בזום למיקוד האסטרטגיה השיווקית של העסק לבניית תכנית שיווק דיגיטלי
ליווי בריטיינר חודשי למנכ״ל ובעלים של עסק קטן/בינוני בניהול השיווק והמכירות בעסק
ליווי בריטיינר חודשי למנכ״ל ובעלים של עסק קטן/בינוני בניהול השיווק והמכירות בעסק כולל ניהול ופיקוח על מחלקת השיווק והמכירה