הבלוג של קפטן דיגיטל
מומחה שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים שמביא לקוחות מהר עם החזר השקעה גבוה באחריות

איך לפתוח דף חברה בלינקדאין ?

3 שעורים פשוטים כולל סרטונים לפתיחה והגדרה של דף חברה ודף Sow Case

 

דף חברה בלינקדאין הוא המשרד הוירטואלי שלכם

גם אתם שואלים למה כדאי לפתוח דף חברה בלינקדאין? …הכנתי בשבילכם הדרכה בנושא : ) שלום שמי זהר בן גיגי ואני קפטן דיגיטל מומחה בשיווק דיגיטלי לעסקים קטנים ובינוניים.לא משנה אם אתם שכירים או בעלי עסקים לינקדאים מציעה לכם הזדמנויות נפלאות להרחבת הקשרים העסקיים ויצירת קשר עם שותפים לדרך. רוצים לפתוח דף חברה בלינקדאין? הכנתי 3 סרטוני הדרכה פשוטים שאפשר לצפות וליישם

2.למה כדאי לפתוח דף חברה

הרבה שואלים אותי למה כדאי לפתוח דף חברה? הרי מרכז הפעילות ויצירת הקשרים הבין-אישיים מתבצע באמצעות הפרופיל האישי. בסרטון אני מסביר למה לדעתי כדאי לפתוח דף חברה. מה היתרונות בדף חברה. אילו פיצ'רים יש בדף חברה שאין בפרופיל אישי ומה היתרון במבנה של דף חברה בחשיפה למוצרים והשירותים שלכם.

2. איך לפתוח דף חברה

שיעור הדרכה מעשית איך לפתוח דף חברה. נלמד על עיצוב ומיתוג הדף נצפה בדוגמאות מוצלחות כיצד להציג את המוצרים והשירותים. איך לבנות דף חברה מושך ואיך ליצור הנעה לפעולה ולשלב את הדף במשפך השיווק שלכם ככלי לייצירת לידים. כדאי לצפות וליישם.

3. דף שאו קייס

בשיעור נלמד מה זה דף שאו קייס ומתי נשתמש בו. נבין את ההיררכייה בין דף החברה לדף שאו קייס. נלמד כיצד לפתוח דף כזה וכיצד לעצב אותו ונצפה בכמה דוגמאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קצת עלי

מומחה שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים שעוזר לעסקים לצמוח מאז 2011 מציע אסטרטגיית שיווק דיגיטלי לצמיחת העסק עם החזר השקעה מהיר ומשתלם ב 100% אחריות.

רוצים לקבל יותר לקוחות בעסק ?
קפטן דיגיטל מציע החזר השקעה מהיר ומשתלם להצעת מחיר מותאמת אישית להגדלת הפניות לעסק שלחו הודעה
לקוחות מהר עם החזר השקעה משתלם ב100% אחריות

Learn how we helped 100 top brands gain success

הרשמו למועדון של הקפטן

תהנו מטיפים והדרכות בשיווק דיגיטלי קבלו הטבות בלעדיות על קורסים דיגיטליים שירותים וחבילות.