הבלוג של קפטן דיגיטל
מומחה שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים שמביא לקוחות מהר עם החזר השקעה גבוה באחריות

5 כלים ליצירת תמונה עם AI

הצטרפו לטרללת הבינה המלאכותית וצרו תמונות מטורפות (כמו איך היה נראה הילד שהיה נולד לסובארו DL וטרקטור ג'ון דיר).


לחצו לקריאה

 

מנועי טקסט לתמונה

מנועי AI של טקסט לתמונה הם כלים שיכולים ליצור תמונות מציאותיות ויצירתיות מתיאורי שפה טבעית. הם יכולים להיות שימושיים עבור משווקים שרוצים ליצור ויזואליה מושכת את העין עבור מסעות הפרסום, המוצרים או התוכן שלהם מבלי לבזבז יותר מדי זמן או כסף על עיצוב.

במאמר זה נסקור כמה ממנועי הבינה המלאכותית של טקסט לתמונה הטובים ביותר הזמינים בשנת 2023, וכיצד הם יכולים לעזור למשווקים להשיג את מטרותיהם.

1. פוטוסוניק

Photosonic הוא כלי בינה מלאכותית של Writesonic, חברת יצירת תוכן פופולרית מבוססת בינה מלאכותית. Photosonic יכולה ליצור תמונות באיכות גבוהה מהודעות טקסט תוך שניות, תוך שימוש במסד נתונים גדול של תמונות מלאי ורשת עצבית רבת עוצמה. Photosonic יכולה גם לערוך תמונות קיימות על סמך הוראות טקסט, כגון הוספה או הסרה של אובייקטים, שינוי צבעים או החלת מסננים.

Photosonic אידיאלית עבור משווקים שרוצים ליצור תמונות מדהימות עבור דפי הנחיתה, הפוסטים במדיה החברתית, המודעות או הבלוגים שלהם. Photosonic מציעה תוכנית בחינם עם אשראי מוגבל, ותוכנית בתשלום החל מ-$29 לחודש.

2 . ג'ספר ארט

ג'ספר ארט הוא כלי מדהים ליצור תמונות באמצעות הנחיות טקסט. ג'ספר ארט יכולה ליצור תמונות ריאליסטיות או מופשטות המבוססות על כל רעיון או רעיון, באמצעות רשת יריבות יצירתית חדישה (GAN). ג'ספר ארט יכול גם ליצור אנימציות, קולאז'ים וסקיצות מטקסט.

ג'ספר ארט מושלם למשווקים שרוצים לשחרר את היצירתיות שלהם ולייצר תמונות ייחודיות ומקוריות עבור הפרויקטים שלהם. ג'ספר ארט מציעה ניסיון חינם עם 10 זיכויים, ותוכנית בתשלום החל מ-$49 לחודש.

3 . Dall-E

Dall-E היא מערכת AI חדשה מבית OpenAI שיכולה ליצור תמונות מציאותיות מתיאורי שפה טבעית. Dall-E יכול לשלב מושגים לא קשורים בדרכים הגיוניות, לעבד טקסט ולהחיל טרנספורמציות על תמונות קיימות. Dall-E מבוסס על גרסת 12 מיליארד פרמטרים של GPT-3, אחד מדגמי השפה המתקדמים בעולם.

Dall-E מתאים למשווקים שרוצים לחקור אפשרויות חדשות ולייצר תמונות מפתיעות ומושכות. Dall-E נמצא כעת בגרסת בטא ודורש הזמנה לגישה.

4 . פוטר

Fotor הוא עורך תמונות מקוון ויצרן עיצוב שיש לו גם תכונת טקסט לתמונה. Fotor יכול ליצור תמונות מטקסט באמצעות מנוע ה-AI החכם שלו וספריית התבניות, המדבקות, הגופנים והרקע שלו. Fotor יכול גם לעזור למשתמשים לשפר את התמונות שלהם, ליצור קולאז'ים וליצור לוגו.

Fotor נהדר עבור משווקים שרוצים ליצור תמונות פשוטות ואלגנטיות עבור אתרי האינטרנט, הפליירים, הפוסטרים או הכרטיסים שלהם. Fotor מציעה תוכנית חינמית עם תכונות בסיסיות ותוכנית בתשלום החל מ-$8.99 לחודש.

5 . Midjourney

Midjourney היא פלטפורמת בינה מלאכותית המסייעת למשתמשים ליצור תוכן מהר יותר וקל יותר. Midjourney יכולה ליצור תמונות מטקסט באמצעות מודלים מתקדמים של למידה עמוקה ואוסף התמונות שנאספו. Midjourney יכולה גם לעזור למשתמשים לכתוב כיתובים, כותרות, סיכומים וסיפורים עבור התמונות שלהם.

Midjourney מצוין למשווקים שרוצים ליצור תוכן רלוונטי ושובה לב עבור הקהל שלהם. Midjourney מציעה תוכנית בחינם עם זיכויים מוגבלים, ותוכנית בתשלום החל מ-$19 לחודש.

אני מקווה שמאמר זה היה מועיל עבורך. אם אתה רוצה ללמוד עוד על מנועי בינה מלאכותית של טקסט לתמונה, אתה יכול לבקר באתרי האינטרנט שלהם או לנסות אותם בעצמך

 


קבלו מתנה ממני צפו בהרצאה >>

למה קפטן דיגיטל?

טלפונים של לקוחות בשלים בלי "לייקים ושמייקים" בקלי קלות עם 0 תפעול שוטף בלי "פוסטים ושמוסטים". עוקף תחרות חשיפה חזקה בדף ראשון בגוגל מייצר מינוף,  השקעה קטנה והרבה טלפונים. שיטה יעילה ומוכחת עם כלי חזק וחינמי של גוגל. ניצחון מהיר כבר ברבעון הראשון תראו תוצאות!

 

מינוף והחזר השקעה

הלקוחות שלי מתחילים לקבל טלפונים כבר במהלך הרבעון הראשון ולאחר מכן מתחילים להנות ממינוף הולך וגדל. תוצאות המגיעות לא ביחס ישר להשקעה בשיווק. ההשקעה הולכת וקטנה והפניות הולכות לעסק וגדלות.

 

עלות אלטרנטיבית

הכרטיס "שייט בכנרת" מייצר בחודש 450 טלפונים הכרטיס "צימר יורט" מייצר 176 טלפונים בחודש. כמה עולה לכם טלפון או ליד בקמפיין גוגל או מטה? תכפילו את זה ב 176 או 450 … אתם יכולים לחסך הרבה כסף…

 

חשיפה מדויקת

רוב בעלי העסקים "מחפשים מתחת לפנס" – שזה מגיע לשיווק דיגיטלי הם משקיעים ברשתות החברתיות. מה הבעיה?
1. הלקוח ברשת החברתית בוודאות לא בשל
2. כדי להגיע ללקוח בשל צריך להחשף ללקוחות לא בשלים.
אז למה לא להנות מחשיפה בכלי חזק וחינמי ללקוח פוטנציאלי שבזמן אמת מחפש אותך בגוגל?

הצטרפו לעסקים שהגדילו את המחזור העסקי

גלו כיצד להגדיל את הפניות לעסק ולייעל את מאמצי השיווק. תאמו שיחת איפיון עם הקפטן.


דברו איתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קצת עלי

מומחה שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים שעוזר לעסקים לצמוח מאז 2011 מציע אסטרטגיית שיווק דיגיטלי לצמיחת העסק עם החזר השקעה מהיר ומשתלם ב 100% אחריות.

רוצים לקבל יותר לקוחות בעסק ?
קפטן דיגיטל מציע החזר השקעה מהיר ומשתלם להצעת מחיר מותאמת אישית להגדלת הפניות לעסק שלחו הודעה
לקוחות מהר עם החזר השקעה משתלם ב100% אחריות

Learn how we helped 100 top brands gain success

הרשמו למועדון של הקפטן

תהנו מטיפים והדרכות בשיווק דיגיטלי קבלו הטבות בלעדיות על קורסים דיגיטליים שירותים וחבילות.