החזון של הקפטן

״חזון״ הוא תהליך חשוב גם לעסקים קטנים

החזון

"בקפטן דיגיטל, החזון שלנו הוא להעצים עסקים קטנים ובינוניים על ידי הצעת פתרונות שיווק דיגיטליים חדשניים. אנו מדמיינים עולם שבו עסקים, ללא קשר לגודל או תקציב, יכולים לשגשג בתחום הדיגיטלי. באמצעות רתימת הכוח של  טכנולוגיה מתקדמת, אנו שואפים כדי להפוך את השיווק הדיגיטלי לנגיש, יעיל ומוצלח לכולם. אנחנו כאן כדי לעורר עסקים להשתחרר מהמגבלות המסורתיות, ולמנף את הכוח של השיווק הדיגיטלי כדי להשיג את היעדים העסקיים הייחודיים שלהם".

נגן וידאו

המשימה


"המשימה של קפטן דיגיטל היא לספק לבעלי עסקים קטנים ובינוניים ברחבי העולם פתרונות שיווק דיגיטלי יעילים, נגישים וניתנים למינוף המותאמים לצרכים הייחודיים שלהם, על ידי מינוף טכנולוגיית AI, מומחיות שיווק גלובלית והבנה מעמיקה של אתגרי היזמות."

ומה צופן העתיד?

"בעוד 10 שנים, קפטן דיגיטל רואה בעיני רוחה להיות סוכנות שיווק מוכרת עולמית, המעצימה עסקים קטנים ויזמים ברחבי העולם לצמוח מעבר לפוטנציאל שלהם. החזון שלנו הוא לשבור מחסומים של אסטרטגיות שיווק קונבנציונליות באמצעות טכנולוגיית AI מתקדמת ולטפח את הצמיחה של עסקים אלו, ללא קשר לגודלם או לתקציבם. אנו שואפים ליצור פלטפורמת שיתוף ידע עם קורסים והרצאות מקיפות, להנגיש את חוכמת השיווק לכולם. בקפטן דיגיטל, אנו רואים עתיד שבו כל עסק קטן ובינוני, ללא קשר לעסק שלהם מיקום גיאוגרפי, יש לו הזדמנות שווה לזרוח ולשגשג".

ערכים

אני אוהב אנשים שאוהבים אנשים. אני מאמין שהבסיס בשיווק זה "ואהבת לרעך כמוך". כי ללא חמלה וחיבור למה הלקוח הפונציאלי שלך חושב מרגיש חולם כואב ואוהב השיווק לא יצליח.

עשייה

הלקוחות שלי הם אנשים שעושים פועלים בעולם ומביאים את עצמם, את המתנה שיש להם להביא למי שצריך אותה. אני אוהב להיפגש עם אנשים כאלה ולעזור להם להפיץ את האור שלהם בעזרת כלי השיווק.

חיבור

הרבה בעלי עסקים נרתעים משיווק כי הם חושבים ששיווק זה לזבל ברשתות חברתיות. השיווק הוא חיבור בניית קשר בין בעל עסק, אומן שנותן את האור שלו ואדם שהוא חסר, כלי המקבל את האור. לכן עבודת השיווק היא נתינה. בנתינה יש אור חוזר, עונג לכן לא יכול להיות שתעשו שיווק כמו שצריך ולא תהנו מזה : )

פשטות

"מה שלא הולך פשוט פשוט לא הולך" אצלי לא תקבלו סיפורים בלבולי מוח לייקים שמייקים גרפים ודומיהם…  אני מתרכז בדבר אחד – להגדיל את הפניות לעסק שלכם במינימום השקעה ומקסימום תוצאות.

יצירתיות

לשווק בהצלחה עסקים קטנים ובינוניים עם משאבים מוגבלים זו המומחיות שלי. לשם כך דרושה יצירתיות תעוזה ותושייה להבין איפה לרכז מאמץ ולפרוץ בנקודה הנכונה בין המתחרים כדי להביא בדיוק את הלקוח המתאים. 

הצטרפו לעסקים שהגדילו את המחזור העסקי

גלו כיצד להגדיל את הפניות לעסק ולייעל את מאמצי השיווק. תאמו שיחת איפיון עם הקפטן. 

Learn how we helped 100 top brands gain success

הרשמו למועדון של הקפטן

תהנו מטיפים והדרכות בשיווק דיגיטלי קבלו הטבות בלעדיות על קורסים דיגיטליים שירותים וחבילות.