הרצאה חובה לכל בעל עסק ! – גוגל SOS
להגדיל את כמות הפניות לעסק עם כלי חזק וחינמי של גוגל הרצאה במתנה ממני קפטן דיגיטל אליך
חלק 1 – גוגל SOS
בחלק הראשון תבינו טוב יותר מה זה שיווק ולמה השיווק לא עובד עבור רוב בעלי העסקים בישראל. תגלו מה צריך לעשות כדי לדייק את תוצאות השיווק ותקבלו את תכנית מאמצי השיווק של קפטן דיגיטל .
- הקדמה – למה אתם כאן? למה כדאי לכם להקשיב לי? למה זה יעבוד גם עבורכם?
- למה השיווק הוא חסם הצמיחה העיקרי של בעלי העסקים בישראל.
- מהו מסע לקוח למה חשוב להכיר אותו ומה הטעות שעושים רוב בעלי העסקים.
- תכנון נכון של השיווק בהתאמה למסע הלקוח
- תכנית של משפך השיווק לעסק קיים עם מוצר או שירות וליזם בשלב של טרום עסק
חלק 2 – גוגל SOS
בחלק השני תקבלו כלי מעשי וחזק שיגדיל לכם את כמות הטלפונים בעסק כבר ברבעון הקרוב
- הכירו את דף תוצאות החיפוש של גוגל ?
- כיצד לדרג בנדל"ן הכי יקר בדיגיטל?
- הכירו את כרטיס העסק בגוגל ?
- כמה כרטיס העסק שווה לנו ומה העלות האלטרנטיבית
מצגת ההרצאה להורדה – גוגל SOS חלק 1
מצגת ההרצאה להורדה – גוגל SOS חלק 2
למה קפטן דיגיטל?
טלפונים של לקוחות בשלים בלי "לייקים ושמייקים" בקלי קלות עם 0 תפעול שוטף בלי "פוסטים ושמוסטים". עוקף תחרות חשיפה חזקה בדף ראשון בגוגל מייצר מינוף, השקעה קטנה והרבה טלפונים. שיטה יעילה ומוכחת עם כלי חזק וחינמי של גוגל. ניצחון מהיר כבר ברבעון הראשון תראו תוצאות!
מינוף והחזר השקעה
הלקוחות שלי מתחילים לקבל טלפונים כבר במהלך הרבעון הראשון ולאחר מכן מתחילים להנות ממינוף הולך וגדל. תוצאות המגיעות לא ביחס ישר להשקעה בשיווק. ההשקעה הולכת וקטנה והפניות הולכות לעסק וגדלות.
עלות אלטרנטיבית
הכרטיס "שייט בכנרת" מייצר בחודש 450 טלפונים הכרטיס "צימר יורט" מייצר 176 טלפונים בחודש. כמה עולה לכם טלפון או ליד בקמפיין גוגל או מטה? תכפילו את זה ב 176 או 450 … אתם יכולים לחסך הרבה כסף…
חשיפה מדויקת
רוב בעלי העסקים "מחפשים מתחת לפנס" – שזה מגיע לשיווק דיגיטלי הם משקיעים ברשתות החברתיות. מה הבעיה?
1. הלקוח ברשת החברתית בוודאות לא בשל
2. כדי להגיע ללקוח בשל צריך להחשף ללקוחות לא בשלים.
אז למה לא להנות מחשיפה בכלי חזק וחינמי ללקוח פוטנציאלי שבזמן אמת מחפש אותך בגוגל?
הצטרפו לעסקים שהגדילו את המחזור העסקי
גלו כיצד להגדיל את הפניות לעסק ולייעל את מאמצי השיווק. תאמו שיחת איפיון עם הקפטן.