קמפיין הלידים ל-X20Home הוא דוגמה מצוינת ליכולת שלנו להתמודד עם אתגרים שיווקיים מורכבים ולייצר תוצאות עסקיות מרשימות. על ידי שילוב של מחקר שוק מעמיק, מיקוד קהל מדויק ויצירת מסרים אפקטיביים, הצלחנו להביא לעלייה משמעותית בלידים ולהחזר השקעה גבוה.
X20Home מציעים שירות חדשני בישראל - אימוני כושר אישיים בשיטת EMS עד הבית, בפארק או במקום העבודה. האתגר השיווקי היה משמעותי: חוסר בנתונים: שירות חדש ללא נתונים קודמים להסתמך עליהם. מחיר גבוה: אימוני EMS בבית יקרים יותר מאימונים מסורתיים בחדר כושר. בניית אמון: טכנולוגיית EMS חדשה יחסית, וחשוב היה לבנות אמון במוצר ולהסביר את יתרונותיו.
התאמה על פי אזור השירות של העסק. לקוח שציין שגר מחוץ לאזור השירות לא מגיע לדף השארת פרטים ולא תשלמו כסף על ליד לא מתאים.
שאלה לבדיקת הכוונה של הלקוח ולעורר את החשק אצלו להתחיל אימון. בשאלה זו גם מפרקים את ההתנגדות לגבי מקום האימון.
השאלה מתי תרצה להתחיל מסננת את המתעניינים שעדיין לא בשלים להתחיל להתאמן.