אסטרטגיה שיווקית
מיקוד מאמצי השיווק יחסוך לכם זמן כסף וכאב ראש
תכנון אסטרטגית השיווק שלכם
שלום שמי זהר בן גיגי ואני קפטן דיגיטל מומחה בשיווק דיגיטלי כמו בכל תחום אחר גם בשיווק צריך לתכנן לפני שמרימים את ארגז הכלים. הכנתי לכם סדרה של שעורים קצרים שיעזרו לכם למקד את מאמצי השיווק ולהגיע ללקוח הנכון ברמת הבשלות הנכונה בפלטפורמה הנכונה עם מסר מדוייק.
הבנת מסע הלקוח
מה קורה ללקוח שלכם מרגע שמתעורר אצלו רצון או חסרון ועד שהוא מגיע אליכם לקופה? ככל שנבין טוב יותר מה קורה שם נוכל לתכנן משפך שיווק מדוייק יותר להגדיל את ההמרות – הפניות לעסק ולתת ללקוח חוויה קרובה יותר.
משפך השיווק של קפטן דיגיטל
כאן אגלה לכם איך לתכנן משפך השיווק ע"פ קפטן דיגיטל. כיצד לתכנן משפך לעסק קיים וכיצד לתכנן משפך שיווק ליזם בשלב טרום עסק. מהם 3 מאמצי השיווק ע"פ תכנית השיווק שפיתחתי שימקדו אתכם ויביאו לתוצאות מידיות.
הגדרת קהל מטרה העיקר ומשני
אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לפנות לכולם. אין לכם משאבים לזה וזה לא יעבוד בכל מקרה כי הלקוח הפוטנציאלי שלכם מופצץ ב 7000 מסרים פרסומיים ביום! האתגר היום הוא לגרום ללקוח לעצור רגע ולהקשיב לכם ובשביל זה צריך לדייק בבחירת קהל המטרה.
כיצד אתם רוצים להיתפס בעיני הלקוחות?
המיתוג הוא לא הלוגו שלנו או הסלוגן של העסק. מיתוג הוא מה חושבים עלינו. קחו את הבנקים לדוגמה כל בנק משקיע הון במיתוג ובסוף ששואלים אדם ברחוב הוא יגיד שכולם אותו דבר מבחינתו. כיצד בונים מיתוג לעסק שיבדיל אתכם מהתחרות ויאפשר לכם גם להעלות מחירים? לצערי זהו תהליך ארוך ומורכב אבל אפשר להתחיל בסרטון הזה ולקבל כלים בסיסיים שיעזרו לכם